Handelsbetingelser
Forslag til handelsbetingelser
Handelsbetingelser for Vencas hverdagsleg
Jacob Lindbergs Vej 17
2400 København NV
+45 26 85 22 24
najavencareimer@gmail.com
CVR: 45851184
Betaling
Vencas Hverdagsleg modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, ApplePay
Betaling vil først blive trukket på din konto, når det virtuelle produkt er oprettet, med mindre andet er aftalt, eller fremgår af din ordre.
Reservation af beløb
Ved anvendelse af betalingskort, debet såvel som kredit, sker en reservation af det beløb der handles for. Dette beløb er reserveret indtil webshoppen, har behandlet og afsendt din ordre. Når ordren er afsendt, hæves pengene på kontoen. Reservationstiden afhænger af produktet/ydelsen.
Autorisering på debetkort
Ved debetkort, vil du kunne se at pengene er reserveret på din konto og at dit rådighedsbeløb vil her stå som værende mindre. Annullerer du eller webshoppen efterfølgende din ordre, så kan webshoppen ikke hæve pengene, men reservationen vil fortsat gælde i en periode. Bemærk at kun din bank (eller kortudsteder) vil kunne ophæve reservationen.
Autorisering på kreditkort
Pengene vil først hæves fra din konto og fremgå af dit overblik når webshoppen behandler og hæver betalingen for din ordre
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms. Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Denmark - Kroner (DKK)
Vencas Hverdagsleg benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Vencas Hverdagsleg's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.
Levering / forsendelsesmetode
Leveringstiden for din ordre er omgående, men kan være op til 24 timer.
Efter køb, vil du modtage filen på mail fra Vencas Hverdagsleg.
Fortrydelsesret
Da det er et digitalt produkt, gives der ikke returret på varer købt på hjemmesiden, med mindre andet er aftalt, eller fremgår af din ordre.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Vencas Hverdagsleg i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Kontakt og returnering (ved anden returneringsadresse skal dette ændres) skal ske til:
Vencas Hverdagsleg
Jacob Lindbergs Vej 17
2400 København NV
+45 26 85 22 24
najavencareimer@gmail.com
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
Refunderingen vil blive tilbageført via den oprindelige betalingsmetode, du anvendte ved købet, hvilket normalvis sker indenfor 14 dage.
Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videregiver eller videresælger ikke dine personlige oplysninger til andre. Disse er blot registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med Vencas Hverdagsleg har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Vencas Hverdagsleg og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for Vencas Hverdagsleg har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige i Firmanavn er: Naja
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos Vencas Hverdagsleg har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Naja .
Cookies
På vencashverdagsleg.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.
Log-statistik
Vencas Hverdagsleg bruger en log-statistik på vencashverdagsleg.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra, og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Vencas Hverdagsleg hjemmeside.
Forbrugerbeskyttelse
Læs mere (URL: https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse) om din beskyttelse som forbruger når du køber via en pensopay betalingsløsning.
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.
Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her. (URL: http://ec.europa.eu/odr)
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse najavencareimer@gmail.com